1. Opće odredbe
Ovi uvjeti poslovanja i reklamacija uređuju prava i obveze ugovornih strana proizašle iz kupoprodajnog ugovora sklopljenog između prodavatelja, a to je EUJUICERS, s.r.o.
Šalviova 5042/2, 945 01 Komarno, IČO: 50 016 571, upisano u trgovački registar Okružnog suda u Nitri, Odjel: Sro, br. 39634/N (u daljnjem tekstu „prodavatelj“) i kupca, čiji je predmet kupnja i prodaja robe na internetskoj stranici prodavatelja.
Kontakt podaci prodavatelja:
EUJUICERS, s.r.o.
Šalviova 5042/2, 945 01 Komarno
(Tvrtka je registrirana u trgovačkom registru Okružnog suda u Nitri u Sro: odjeljak, broj tvrtke: 39634/N) ID: 50 016 571, PDV ID: 2120149603, PDV ID: SK2120149603
Prodaja:
Šalviova 2, 945 01 Komarno
Telefon: +381 21 828 604
Mob/viber: +381 64 64 555 44
E-mail: hr@eujuicers.com
1.1. Ovi komercijalni i reklamacijski uvjeti u tekstu važećim na dan sklapanja kupoprodajnog ugovora sastavni su dio kupoprodajnog ugovora. U slučaju da prodavatelj i kupac sklope pisani kupoprodajni ugovor kojim se sporazumijevaju o uvjetima koji odstupaju od ovih uvjeta prodaje i reklamacija, odredbe kupoprodajnog ugovora imaju prednost pred ovim uvjetima prodaje i reklamacija. . Ovako dogovoreni uvjeti ne smiju biti u suprotnosti s drugim zakonskim propisima (skraćenje roka za povrat robe, jamstveni rok i sl.)
1.2. Dodatnim ugovorom u smislu ovih komercijalnih i reklamacijskih uvjeta smatra se ugovor temeljem kojeg kupac stječe robu ili mu se pruža usluga u vezi s predmetom kupoprodajnog ugovora, ako je roba isporučena ili usluga pružena. od strane prodavatelja ili treće strane na temelju njihovog dogovora.
1.3. Prikazana kupoprodajna cijena za robu na bilo kojoj web stranici za e-trgovinu kojom upravlja prodavatelj također uključuje porez na dodanu vrijednost u iznosu određenom važećim zakonodavstvom Republike Slovačke i ne uključuje cijenu za prijevoz robe ili druge dodatne usluge . Sve akcije vrijede do isteka zaliha, osim ako nije drugačije navedeno za određeni artikl.
1.4. Prodavatelj zadržava pravo promjene cijene robe navedene na bilo kojoj web stranici e-trgovine kojom upravlja Prodavatelj u bilo kojem trenutku. Promjena cijene robe ne odnosi se na kupoprodajne ugovore sklopljene prije promjene cijene, bez obzira što roba još nije isporučena.
1.5. U slučaju da prodavatelj ne poštuje svoje obveze utvrđene važećim zakonodavstvom Republike Slovačke ili Europske zajednice ili ovim uvjetima, kupac može ostvariti svoje pravo protiv prodavatelja putem nadležnog suda.
2. Način sklapanja kupoprodajnog ugovora
2.1. Kupac prodavatelju šalje prijedlog za sklapanje kupoprodajnog ugovora u obliku popunjenog i poslanog obrasca na web stranici prodavatelja, uz koji je poslao prijedlog za sklapanje kupoprodajnog ugovora, čiji je predmet prijenos . prava vlasništva na robi označenoj od strane kupca po kupoprodajnoj cijeni i pod uvjetima navedenim u ovoj narudžbi (u daljnjem tekstu: narudžba).
2.2. Naknadno, nakon slanja narudžbe, kupac će u elektroničkom sustavu prodavatelja na svoju e-mail adresu primiti automatsku obavijest o prihvaćanju narudžbe (u daljnjem tekstu „prihvaćanje narudžbe“). Po potrebi sve dodatne informacije u vezi s narudžbom kupca mogu se poslati na e-mail adresu kupca.
2.3. Prihvaćanje narudžbe sadrži podatak da je narudžba predana prodavatelju i predstavlja prihvaćanje prijedloga za sklapanje kupoprodajnog ugovora.
2.4. Potvrda o primitku narudžbe sadrži podatke o nazivu i specifikaciji robe čija je prodaja predmet kupoprodajnog ugovora, daljnje podatke o cijeni robe i/ili drugih usluga, podatke o očekivanom roku isporuke robe, naziv i podatke o mjestu gdje robu treba dostaviti te podatke o mogućoj cijeni, uvjetima, načinu i datumu prijevoza robe do dogovorenog mjesta isporuke robe za kupca, podatke o prodavatelju (naziv tvrtke, sjedište, matični broj, broj upisa u trgovački registar i sl.), eventualno druge potrebne podatke.
2.5. Kupoprodajni ugovor sklapa se predajom kupcu u elektroničkom ili pisanom obliku potvrde o prihvaćanju narudžbe.
2.6. Prije slanja narudžbe, prodavatelj je kupca na jasan, nedvosmislen, razumljiv i nepogrešiv način obavijestio o predugovornim informacijama vezanim uz reklamacije, plaćanje, poslovanje, prijevoz i ostale uvjete i to:
a) informirani o glavnim karakteristikama robe ili prirodi usluge u mjeri koja odgovara korištenom komunikacijskom sredstvu i robi ili uslugama na odgovarajućoj stranici kataloga u e-trgovini prodavatelja,
b) obaviješten o nazivu tvrtke i sjedištu prodavatelja na pripadajućoj podstranici e-trgovine prodavatelja te u čl. 1. ovih uvjeta poslovanja i reklamacija, koji se nalaze na pripadajućoj podstranici elektroničke trgovine prodavatelja,
c) o broju telefona prodavatelja i drugim podacima koji su bitni za kontakt kupca s prodavateljem, posebice o njegovoj e-mail adresi i broju faksa, ako ih je obavijestio na odgovarajućoj podstranici elektroničke trgovine prodavatelja iu čl. . 1. ovih uvjeta poslovanja i reklamacija, koji se nalaze na pripadajućoj podstranici elektroničke trgovine prodavatelja,
d) adresu prodavatelja na koju kupac može podnijeti reklamaciju robe ili usluge, podnijeti prigovor ili drugu inicijativu navedenu u čl. 1. ovih uvjeta poslovanja i reklamacija, koji se nalaze na pripadajućoj podstranici elektroničke trgovine prodavatelja,
e) o ukupnoj cijeni robe ili usluge, uključujući porez na dodanu vrijednost i sve druge poreze, ili ako se zbog prirode robe ili usluge cijena ne može razumno unaprijed utvrditi, način njezina izračuna, kao i troškove prijevoza, dostave, poštarine i druge troškove i naknade, odnosno, ako se ti troškovi i naknade ne mogu unaprijed utvrditi, da će ih kupac biti dužan platiti obavještava se na odgovarajućoj stranici kataloga elektroničke trgovine prodavatelja,
f) uvjete plaćanja, uvjete isporuke, rok u kojem se prodavatelj obvezuje isporučiti robu ili izvršiti uslugu, podatke o postupcima podnošenja i rješavanja reklamacija, reklamacija i prijedloga kupca u relevantnim člancima ovih uvjeta poslova i reklamacija, koji se nalaze na pripadajućoj podstranici e – trgovine prodavatelja,
g) podaci o pravu kupca na odustanak od ugovora o kupoprodaji, uvjetima, rokovima i postupku za ostvarivanje prava na odustanak od ugovora navedeni su u čl. 10 ovih uvjeta poslovanja i reklamacija, koji se nalaze na pripadajućoj podstranici elektroničke trgovine prodavatelja,
h) o davanju obrasca za odustanak od kupoprodajnog ugovora iz čl. 10 i privitku ovih uvjeta poslovanja i reklamacija, koji se nalaze na pripadajućoj podstranici elektroničke trgovine prodavatelja; ujedno je prodavatelj dostavio obrazac za odustanak od kupoprodajnog ugovora u prilogu ovih uvjeta koji se nalazi na pripadajućoj podstranici e-trgovine prodavatelja.
i) o informaciji da će kupac, ako odustane od kupoprodajnog ugovora, snositi troškove povrata robe prodavatelju prema § 10 st. 3. Zakona br. 102/2014 Zb. o zaštiti potrošača pri prodaji robe ili pružanju usluga na temelju ugovora sklopljenog na daljinu ili ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija prodavatelja te o izmjenama i dopunama pojedinih zakona (u daljnjem tekstu: Zakon o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu), te ako se odustane od kupoprodajnog ugovora, troškovi povrata robe, koja se zbog svoje prirode ne može vratiti poštom, iz čl. 10 ovih uvjeta poslovanja i reklamacija, koji se nalaze na pripadajućoj podstranici elektroničke trgovine prodavatelja,
j) o obvezi kupca da prodavatelju isplati cijenu za stvarno izvršenu radnju prema § 10. st. 5. Zakona o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu, ako kupac odustane od ugovora o usluzi nakon što je prodavatelju dao izričitu suglasnost u skladu sa § 4. st. 6. Zakona o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu iz čl. 10 ovih uvjeta poslovanja i reklamacija, koji se nalaze na pripadajućoj podstranici elektroničke trgovine prodavatelja,
k) o okolnostima pod kojima kupac gubi pravo na odustanak od ugovora iz čl. 10 ovih uvjeta poslovanja i reklamacija, koji se nalaze na pripadajućoj podstranici elektroničke trgovine prodavatelja,
l) prema uputi o odgovornosti prodavatelja za nedostatke robe ili usluge prema čl. § 622. i 623. OZ iz čl. 8 ovih uvjeta poslovanja i reklamacija, koji se nalaze na pripadajućoj podstranici elektroničke trgovine prodavatelja,
m) o postojanju i detaljima jamstva koje daje proizvođač ili prodavatelj u skladu sa strožim načelima od onih utvrđenih u odjeljku § 502 Građanskog zakonika, ako ih daje proizvođač ili prodavatelj, kao i informacije o postojanju i uvjetima pomoći i usluga koje se pružaju kupcu nakon prodaje robe ili pružanja usluga, ako je takva pomoć pružena, prijavljuje se na relevantnom
3. Prava i obveze prodavatelja
3.1. Prodavatelj je dužan:
a) na temelju narudžbe potvrđene prihvatom isporučiti robu kupcu u dogovorenoj količini, kvaliteti i vremenu te je upakirati ili opremiti za transport na način potreban za njeno očuvanje i zaštitu,
b) osigurati da roba bude isporučena u skladu s važećim zakonskim propisima Slovačke Republike,
v) odmah po sklapanju kupoprodajnog ugovora, a najkasnije zajedno s isporukom robe, dostaviti kupcu potvrdu o sklopljenom kupoprodajnom ugovoru na trajnom mediju, npr. elektroničkom poštom. Potvrda mora sadržavati sve podatke navedene u točki 2.6. uključujući obrazac za odustanak od kupoprodajnog ugovora.
g) zajedno s robom najkasnije u pisanom ili elektroničkom obliku predati kupcu sve dokumente potrebne za preuzimanje i korištenje robe te druge dokumente propisane važećim zakonodavstvom Republike Slovačke (upute na slovačkom jeziku , jamstveni list, otpremnica, porezni dokument).
3.2. Prodavatelj ima pravo na uredno i pravodobno plaćanje kupoprodajne cijene od strane kupca za isporučenu robu.
3.3. Ukoliko zbog rasprodanih zaliha ili nedostupnosti robe prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti robu kupcu u roku ugovorenom kupoprodajnim ugovorom ili utvrđenim ovim komercijalnim i reklamacijskim uvjetima ili za ugovorenu kupoprodajnu cijenu, Prodavatelj je dužan ponuditi kupcu zamjensku izvedbu ili mogućnost da kupac odustane od kupoprodajnog ugovora (otkaže narudžbu). Kupac može odustati od kupoprodajnog ugovora ili otkazati narudžbu slanjem e-maila. Ukoliko je kupac već platio kupoprodajnu cijenu ili njezin dio, prodavatelj će vratiti već plaćenu kupovninu ili njezin dio u roku od 14 dana od dana dostave e-maila o odustajanju od kupoprodajnog ugovora ili otkazu narudžbe na kupca na račun koji on odredi, osim ako se strane drugačije ne dogovore. U slučaju da kupac u razumnom roku ne prihvati ponuđenu zamjenu od strane prodavatelja ili ne odustane od kupoprodajnog ugovora, prodavatelj ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora, au slučaju da je kupac već platio kupoprodajnu cijenu ili njezin dio, prodavatelj je dužan vratiti već plaćenu kupoprodajnu cijenu ili njezin dio u roku od 14 dana od dana dostave kupoprodajnog ugovora kupcu.
4. Prava i obveze kupca
4.1. Kupac je od strane prodavatelja obaviješten da je dio narudžbe i obveza plaćanja cijene.
4.2. Kupac je dužan:
a) preuzimanje naručene i isporučene robe,
b) platiti prodavatelju ugovorenu kupoprodajnu cijenu u ugovorenom roku uključujući i troškove dostave robe,
c) potvrditi primitak robe u dostavnici svojim potpisom ili potpisom osobe koju on ovlasti.
4.3. Kupac ima pravo isporučiti robu u količini, kvaliteti, datumu i mjestu dogovorenim između ugovornih strana.
5. Uvjeti isporuke i plaćanja
5.1. Za svaki artikl na web stranici elektroničke trgovine naznačena je uobičajena dostupnost robe s datumom otpreme.
5.2. Ako se prodavatelj i kupac ugovorom o kupoprodaji nisu drugačije dogovorili, prodavatelj je dužan kupcu isporučiti artikl bez odgađanja, najkasnije u roku od 30 dana od dana sklapanja kupoprodajnog ugovora. Ukoliko prodavatelj nije izvršio svoju obvezu isporuke artikla u roku navedenom u prvoj rečenici, kupac će od njega tražiti da artikl isporuči u dodatnom primjerenom roku koji on odredi. Ukoliko prodavatelj ne isporuči artikl ni u ovom dodatnom razumnom roku, kupac ima pravo odustati od ugovora.
5.3. Prodavatelj ima pravo pozvati kupca da preuzme robu i prije isteka roka za isporuku robe dogovorenog kupoprodajnim ugovorom.
5.4 Prikaz boja robe na monitoru možda neće u potpunosti odgovarati stvarnim nijansama boja kako će ih kupac percipirati u stvarnosti. Prikaz nijansi boja ovisi, između ostalog, o kvaliteti prikaza monitora, odnosno o drugom uređaju za prikaz koji se koristi.
5.5. Kupac ima pravo primiti robu na mjestu koje su prodavatelj ili njegov zastupnik, ovlašten za isporuku robe i kupac dogovorili kupoprodajnim ugovorom ili na drugi način prije isporuke robe (u daljnjem tekstu: mjesto). Kupac je dužan preuzeti robu u roku koji je dogovoren između prodavatelja ili njegovog predstavnika ovlaštenog za isporuku robe i kupca kupoprodajnim ugovorom ili na drugi način prije isporuke robe (u daljnjem tekstu: "Rok ").
5.6. U slučaju da prodavatelj isporuči robu kupcu na licu mjesta i na vrijeme, kupac je dužan robu preuzeti osobno ili osigurati da robu preuzme od njega ovlaštena osoba u slučaju njegove odsutnosti u naručiti preuzimanje robe i potpisati zapisnik o uplati kupoprodajne cijene te primopredaji robe. Treća osoba ovlaštena za preuzimanje robe dužna je prodavatelju dostaviti presliku potvrde o primitku narudžbe. Roba se smatra isporučenom i preuzetom u trenutku predaje robe kupcu. Isporuka robe kupcu podrazumijeva dostavu robe na Lokaciju, njezino primitak od strane kupca ili treće osobe koju kupac ovlasti te potpisivanje zapisnika o uplati kupoprodajne cijene te dostavu i primopredaju robe od strane kupca. kupca ili treće strane koju je kupac ovlastio.
5.7. Ukoliko je potrebno ponoviti isporuku robe zbog odsutnosti kupca na mjestu iu vremenskom roku ili u slučaju da kupac bez prethodnog pismenog odustajanja od kupoprodajnog ugovora ne preuzme isporuku robe u roku od 7 dana nakon uzaludnog isteka Vremenskog roka, prodavatelj ima pravo zahtijevati naknadu nastale štete u visini stvarnih troškova pokušaja neuspješne dostave robe na stranicu.
5.8 Kupac ima pravo provjeriti pošiljku, odnosno robu kao i njezinu ambalažu odmah nakon dostave u prisustvu predstavnika prodavatelja. U slučaju utvrđivanja nedostatka na robi i/ili u slučaju da pošiljka nije kompletna (mali broj robe ili nedostaje naručena roba), predstavnik prodavatelja dužan je kupcu omogućiti da izvrši zapisnik o opsegu i prirodi nedostatka na robi, čiju će ispravnost potvrditi predstavnik prodavatelja. Na temelju tako sačinjenog zapisnika koji je dostavljen prodavatelju, kupac može naknadno odbiti preuzimanje isporučene robe s nedostatkom ili potvrditi isporuku robe s nedostatkom, a naknadno sukladno čl. 8. ovih uvjeta poslovanja i reklamacija, reklamaciju nedostataka na proizvodu podnijeti prodavatelju ili ovlaštenoj osobi. U slučaju da kupac odbije preuzeti robu s nedostatkom, prodavatelj snosi sve troškove nastale povratom robe prodavatelju.
5.9. Kupac ima pravo u slučaju neisporuke robe od strane prodavatelja u roku navedenom u točki 5.2. ovih uvjeta odustati od kupoprodajnog ugovora te da je prodavatelj dužan vratiti već uplaćeni dio kupoprodajne cijene kupcu u roku od 14 dana od dana dostave odustanka od kupoprodajnog ugovora bezgotovinskim prijenosom na žiro kupca. račun. specificiran od strane kupca.
6. Nabavna cijena
6.1. Kupoprodajna cijena robe koja je ugovorena kupoprodajnim ugovorom između prodavatelja i kupca navedena je u potvrdi o primitku narudžbe (u daljnjem tekstu: kupoprodajna cijena). Ako je kupoprodajna cijena navedena u potvrdi isporuke narudžbe viša od cijene za identičnu robu navedene u ponudi e-trgovine u trenutku kada kupac pošalje narudžbu, prodavatelj će kupcu dostaviti elektroničku poruku s informacijama o ponudi novu kupoprodajnu cijenu u drugom iznosu, što se smatra prijedlogom prodavatelja za sklapanje novog kupoprodajnog ugovora, što je kupac dužan izričito potvrditi e-mailom ili pisanim putem kako bi kupoprodajni ugovor bio valjano sklopljen. .
6.2. Kupac je dužan platiti prodavatelju kupovnu cijenu uključujući i troškove dostave robe u gotovini ili platnom karticom prilikom osobnog preuzimanja robe, pouzećem na mjestu isporuke robe ili bezgotovinskim virmanom. na račun prodavatelja, naveden u potvrdi narudžbe ili na web stranici prodavatelja u vrijeme prije preuzimanja robe.
6.3. Ukoliko kupac kupoprodajnu cijenu uplati prodavatelju bezgotovinskim putem, danom plaćanja smatra se dan kada je cjelokupna kupoprodajna cijena uplaćena na račun prodavatelja.
6.4. Kupac je dužan platiti prodavatelju kupoprodajnu cijenu za ugovorenu robu u roku iz kupoprodajnog ugovora, a najkasnije prilikom preuzimanja robe.
6.5. U slučaju da kupac ne plati prodavatelju cjelokupnu kupoprodajnu cijenu do trenutka dostave robe na stranicu, a ugovorne strane nisu dogovorile plaćanje kupoprodajne cijene robe u obrocima, prodavatelj ima pravo odbiti dostavu. robu kupcu.
6.6. Troškovi vezani uz montažu i dostavu robe nisu uključeni u kupoprodajnu cijenu, te prodavatelj nije dužan pružiti te usluge kupcu.
7. Stjecanje vlasništva i prijenos rizika oštećenja robe
7.1. Preuzimanjem robe na dogovorenom mjestu, vlasništvo robe prelazi na kupca. Kupac koji ne ispunjava definiciju potrošača navedenu u odjeljku § 2 slovo a) Zakona br. 250/2007 Zb. o zaštiti potrošača i izmjenama i dopunama Zakona Slovačkog nacionalnog vijeća br. 372/1990 Coll. o prekršajima s izmjenama i dopunama (u daljnjem tekstu: "Zakon"), stječe vlasništvo nad robom tek uplatom cjelokupne kupoprodajne cijene za tu robu.
7.2. Rizik od oštećenja robe prelazi na kupca u trenutku kada kupac ili treća osoba koju kupac ovlasti preuzme robu od prodavatelja ili njegovog predstavnika ovlaštenog za isporuku robe ili kada to ne učini u vrijeme, nakon vremena kada prodavatelj dopusti kupcu rukovanje robom, a kupac je neće preuzeti.
8. Reklamacijski postupak (odgovornost za nedostatke, jamstvo, reklamacije)
8.1. Ukoliko se radi o otklonivom nedostatku proizvoda, kupac ima pravo na njegovo besplatno otklanjanje, pravodobno i propisno. Prodavatelj je dužan nedostatak ukloniti bez nepotrebnog odgađanja.
8.2. Umjesto otklanjanja nedostatka, kupac može zahtijevati zamjenu robe, ili ako se nedostatak odnosi samo na dio robe, zamjenu dijela, ako to ne uzrokuje nerazmjerne troškove za prodavatelja s obzirom na cijenu robu ili težinu nedostatka.
8.3. Umjesto otklanjanja kvara, prodavatelj uvijek može neispravnu robu zamijeniti besprijekornom, ako to kupcu ne stvara ozbiljne poteškoće.
8.4. Ukoliko se radi o nedostatku robe koji se ne može otkloniti i koji onemogućuje pravilno korištenje robe kao stvari bez nedostataka, kupac ima pravo zamijeniti robu ili odustati od kupoprodajnog ugovora. Ista prava pripada kupcu ako se nedostaci mogu otkloniti, ali ako kupac ne može pravilno koristiti robu zbog ponovnog pojavljivanja nedostatka nakon popravka ili zbog većeg broja nedostataka.
8.5. Ukoliko postoje drugi nepopravljivi nedostaci, kupac ima pravo na razuman popust na cijenu robe.
8.6. Prodavatelj je obavijestio kupca o njegovim pravima koja proizlaze iz st § 622 Građanskog zakonika (točke 8.1. do 8.3. ovih komercijalnih i reklamacijskih uvjeta) i prava koja proizlaze iz odjeljka § 623 Građanskog zakonika (točke 8.4 do 8.5 ovih uvjeta poslovanja i prigovora) postavljanjem ovih uvjeta poslovanja i prigovora na odgovarajuću podstranicu elektroničke trgovine prodavatelja te ih je kupac imao priliku pročitati prije slanje narudžbe.
8.7. Prodavatelj je odgovoran za nedostatke robe u skladu s važećim propisima Republike Slovačke, a kupac je dužan podnijeti reklamaciju prodavatelju ili ovlaštenoj osobi. Podaci o ovlaštenim osobama i servisima za jamstveni i izvanjamstveni servis navedeni su na poleđini jamstvenog lista ili će ih prodavač dostaviti kupcu na zahtjev putem telefona ili e-maila.
8.8. Postupanje s pritužbama podliježe važećem reklamacijskom postupku prodavatelja, odnosno čl. 8 ovih uvjeta poslovanja i reklamacija. Kupac je uredno upoznat s postupkom reklamacije i obaviješten o uvjetima i načinu reklamacije robe, uključujući podatke o tome gdje se može reklamirati, te o obavljanju jamstvenog popravka sukladno čl. § 18 st. 1. Zakona br. 250/2007 Z . iz. o zaštiti potrošača i o izmjeni Zakona Slovačkog nacionalnog vijeća br. 372/1990 Coll. o prekršajima s izmjenama i dopunama (dalje u tekstu „Zakon“) u vrijeme prije sklapanja kupoprodajnog ugovora postavljanjem ovih uvjeta poslovanja na odgovarajuću podstranicu elektroničke trgovine prodavatelja te ih je kupac imao priliku pročitati prije slanja. Redoslijed.
8.9. Postupak reklamacije odnosi se na robu koju je kupac kupio od prodavatelja u obliku elektroničke trgovine na web stranici elektroničke trgovine prodavatelja.
8.10. Kupac ima pravo tražiti odgovornost od prodavatelja tijekom jamstvenog roka za nedostatke robe kupljene od prodavatelja, za koje je odgovoran proizvođač, dobavljač ili prodavatelj.
8.11. Ako roba pokazuje nedostatke, kupac ima pravo podnijeti zahtjev prodavaču u poslovnici u skladu s odjeljkom § 18 st. 2. Zakona isporukom robe u sjedište prodavatelja i dostavom prodavatelju iskaza volje kupca da ostvaruje svoje pravo prema točkama 8.1. do 8.5. ove poslovne i pritužbene uvjete (u daljnjem tekstu "Obavijest o podnošenju pritužbe"), npr. u obliku ispunjenog obrasca za reklamacije, koji se nalazi na odgovarajućoj podstranici elektroničke trgovine prodavatelja. Prodavatelj preporuča osiguranje robe prilikom slanja na reklamaciju. Prodavatelj ne prima pošiljke pouzećem. Kupac je dužan u Obavijesti o reklamaciji istinito navesti sve tražene podatke, a posebno precizno naznačiti vrstu i opseg nedostatka na robi; kupac će također naznačiti koja njegova prava proizlaze iz st Primjenjuju se § 622 i 633 Građanskog zakonika. Kupac ima pravo podnijeti reklamaciju osobi koju je proizvođač robe ovlastio za obavljanje jamstvenog popravka (u daljnjem tekstu: imenovana osoba). Popis ovlaštenih osoba nalazi se u jamstvenom listu ili će ga prodavač poslati kupcu na njegov zahtjev.
8.12. Postupak reklamacije robe koja se može isporučiti prodavatelju započinje danom kada su kumulativno ispunjeni svi sljedeći uvjeti:
a) dostavljanje Obavijesti o reklamaciji prodavatelju,
b) isporuku tražene robe od kupca do prodavatelja ili ovlaštene osobe,
c) dostava pristupnih kodova, lozinki itd. na reklamiranu robu prodavatelju, ako su ti podaci nužni za pravilnu obradu reklamacije;
8.13. Ukoliko je predmet reklamacije roba koja se objektivno ne može isporučiti prodavatelju ili je čvrsto ugrađena, kupac je uz ispunjavanje uvjeta iz točke 8.12. a) i c) ovih uvjeta reklamacije i poslovanja dužni su pružiti svu potrebnu suradnju za pregled reklamirane robe od strane prodavatelja ili treće osobe koju prodavatelj odredi. Reklamacijski postupak za robu koja se objektivno ne može isporučiti prodavatelju ili je čvrsto ugrađena počinje danom pregleda robe prema prvoj rečenici. Međutim, ako prodavatelj ili treća osoba koju on odredi, usprkos potrebnoj suradnji kupca, ne osigura da se pregled obavi u razumnom roku, a najkasnije u roku od 10 dana od dostave proizvoda, Obavijest o reklamaciji Prodavatelju, postupak reklamacije počinje danom dostave Obavijesti o reklamaciji Prodavatelju.
8.14. Prodavatelj ili ovlaštena osoba izdat će kupcu potvrdu o prijavi reklamacije robe u prikladnom obliku po izboru prodavatelja, npr. e-mailom ili pisanim putem, u kojem je dužan točno naznačiti utvrdjene nedostatke robe te još jednom poučiti potrošača o njegovim pravima iz točke 8.1. do 8.3. ove komercijalne i žalbene odredbe i uvjete (odjeljak § 622 Građanskog zakonika) i prava koja proizlaze iz točke 8.4. do 8.5. ove uvjete poslovanja i reklamacije (čl. § 623 Građanskog zakonika). Ukoliko se reklamacija vrši putem sredstava daljinske komunikacije, prodavatelj je dužan potvrdu reklamacije odmah dostaviti kupcu; ako potvrdu nije moguće dostaviti odmah, mora se dostaviti bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije zajedno s dokumentom o obradi potraživanja; potvrdu o prijavi reklamacije nije potrebno dostavljati ako kupac ima mogućnost dokazati primjenu reklamacije na drugi način.
8.15. Kupac ima pravo odlučiti koja će mu prava sukladno čl § 622 i para. Primjenjuje se § 623 Građanskog zakonika i istovremeno je dužan prodavatelju odmah dostaviti informaciju o svojoj odluci. Na temelju odluke kupca, koja svoja prava sukladno čl § 622 i para. § 623 Građanskog zakonika primjenjuje prodavatelj ili imenovana osoba dužna odrediti način rješavanja pritužbe prema odjeljku § 2 slovo m) Zakona odmah, u složenijim slučajevima u roku od 3 dana od početka reklamacijskog postupka, u opravdanim slučajevima, a osobito ako je potrebna složena tehnička ocjena stanja robe najkasnije u roku od 30 dana od dana početak žalbenog postupka. Nakon utvrđivanja načina rješavanja prigovora, prodavatelj ili ovlaštena osoba prigovor će riješiti odmah, au opravdanim slučajevima prigovor se može riješiti i naknadno. Međutim, obrada zahtjeva ne smije trajati duže od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva. Nakon isteka roka za rješavanje prigovora, potrošač ima pravo odustati od ugovora ili ima pravo zamijeniti robu za novu robu.
8.16. Ako je kupac reklamirao robu unutar prvih 12 mjeseci od sklapanja kupoprodajnog ugovora, prodavatelj može reklamaciju riješiti odbijajući je samo na temelju mišljenja stručnjaka ili mišljenja izdanog od strane ovlaštene, prijavljene ili akreditirane osobe ili mišljenje ovlaštene osobe (u daljnjem tekstu: vještačenje robe). Neovisno o rezultatu vještačenja, prodavatelj ne može zahtijevati od kupca plaćanje troškova vještačenja robe ili drugih troškova u vezi s vještačenjem robe.
8.17. Ukoliko je kupac reklamirao proizvod nakon 12 mjeseci od sklapanja kupoprodajnog ugovora, a prodavatelj ga je odbio, osoba koja je obrađivala reklamaciju dužna je u dokumentu o rješavanju reklamacije navesti kome kupac može poslati robu na vještačenje. procjena. Ako kupac šalje robu na vještačenje navedenoj osobi navedenoj u reklamacijskom dokumentu, troškove vještačenja robe, kao i sve ostale povezane troškove, snosi prodavatelj, neovisno o rezultatu vještačenja. procjena. Ako kupac stručnom procjenom dokaže odgovornost prodavatelja za reklamirani nedostatak robe, može ponovno podnijeti zahtjev; jamstveni rok ne istječe tijekom stručne procjene robe. Prodavatelj je dužan nadoknaditi kupcu u roku od 14 dana od dana ponovne reklamacije sve troškove učinjene vještačenjem robe, kao i sve s time povezane troškove učinjene namjenski. Obnovljeni zahtjev ne može se odbiti.
8.18 Jamstvo se ne odnosi na nedostatke o kojima je kupac bio obaviješten od strane prodavatelja u trenutku sklapanja ugovora ili za koje je, uzimajući u obzir okolnosti pod kojima je kupoprodajni ugovor sklopljen, morao znati.
8.19. Prodavatelj zadržava pravo zamjene neispravne robe drugom besprijekornom robom istih ili boljih tehničkih parametara, ako to ne uzrokuje veće poteškoće za kupca.
8.20. Prodavatelj ne odgovara za nedostatke proizvoda:
a) ako kupac nije ostvario svoje pravo u pogledu odgovornosti prodavatelja za nedostatak robe do isteka jamstvenog roka robe,
b) ako je nedostatak robe mehaničko oštećenje robe koje je prouzročio kupac,
c) ako je nedostatak robe nastao uporabom robe u uvjetima koji intenzitetom, vlažnosti, kemijskim i mehaničkim djelovanjem ne odgovaraju prirodnom okruženju robe,
d) ako je nedostatak robe nastao nestručnim rukovanjem, servisom ili zanemarivanjem brige o robi,
e) ako je nedostatak robe prouzročen oštećenjem robe uslijed preopterećenja, ili uporabe u suprotnosti s uvjetima navedenim u dokumentaciji ili općim načelima uobičajene uporabe robe,
f) ako je nedostatak robe uzrokovan oštećenjem robe neizbježnim i/ili nepredvidivim događajima,
g) ako je nedostatak robe uzrokovan oštećenjem robe slučajnim uništenjem i slučajnim kvarom,
h) ako je nedostatak robe nastao nestručnim zahvatom, oštećenjem od vode, požara, statičkog ili atmosferskog elektriciteta ili druge više sile,
i) ako je nedostatak na robi prouzročen neovlaštenim diranjem u robu.
Ako pošiljka nije kompletna, odn ako se radi o očitom nedostatku koji je kupac mogao uočiti pregledom pošiljke prilikom isporuke robe, a o kojemu nije bez nepotrebnog odgađanja obavijestio predstavnika prodavatelja sukladno točki 5.8. ovih reklamacijskih uvjeta i uvjeta poslovanja, naknadne reklamacije ove vrste bit će prihvaćene samo ako kupac dokaže da je roba već imala reklamirane nedostatke u trenutku prihvaćanja iste od strane kupca.
8.21. Prodavatelj je dužan postupiti po prigovoru i okončati reklamacijski postupak na jedan od sljedećih načina:
a) predajom popravljene robe,
b) razmjenom dobara,
c) povratom kupoprodajne cijene robe,
d) plaćanjem razumnog popusta na cijenu robe,
e) pisanim pozivom za preuzimanje poslova koje odredi prodavatelj,
f) opravdano odbijanje reklamacije za robu.
8.22. Prodavatelj je dužan najkasnije u roku od 30 dana od dana podnošenja reklamacije osobno, poštom ili kurirskom službom ili dostavom izdati pisani dokument kupcu o načinu utvrđivanja obrade reklamacije i obradi reklamacije. davatelj usluga. Prodavatelj će kupca obavijestiti o rezultatu rješavanja reklamacije odmah po okončanju reklamacijskog postupka telefonom ili e-mailom, a istovremeno, zajedno s robom, odn. dokaz o obradi prigovora dostavljen putem e-maila.
8.23. Jamstveni rok je 24 mjeseca od datuma isporuke robe, osim ako za posebne slučajeve nije određeno drugačije jamstveno razdoblje. Poslani proizvodi sportske prehrane, hrana u poklon košarama i stočna hrana imaju minimalni rok trajanja dulje od 2 mjeseca prije isteka roka valjanosti, u slučaju kraćeg roka valjanosti prodavač kontaktira kupca telefonom ili e-mailom te pošiljku dostavlja. šalje se isključivo uz suglasnost kupca.
8.24. Jamstveni rok se produljuje za vrijeme u kojem kupac nije mogao koristiti robu zbog jamstvenog popravka robe.
8.25. U slučaju zamjene robe za novu, kupac će dobiti dokument na kojem će biti navedeni podaci o zamjeni robe, a ostale reklamacije vrijede na temelju kupoprodajnog ugovora i ove reklamacijske isprave. U slučaju zamjene robe za novu, jamstveni rok počinje ponovno teći od primitka nove robe, ali samo za novu robu.
8.26. Što se tiče otklonjivog nedostatka, reklamacija će se rješavati ovisno o odluci kupca prema točki 8.15. ovih uvjeta prigovora i poslovanja na sljedeći način:
a) prodavatelj osigurava uklanjanje nedostatka ili
b) prodavatelj zamijeni neispravnu robu.
8.27. U pogledu nedostatka koji se može otkloniti i kupac ne utvrdi bez odgađanja prema točki 8.15. ovih prigovora i uvjeta poslovanja, kako se prigovor treba postupati, prodavatelj će prigovor postupiti tako da otkloni nedostatak.
8.28. Ukoliko se radi o nedostatku koji se ne može otkloniti, jednom otklonjivom nedostatku koji se ponavlja više puta ili većem broju različitih otklonjivih nedostataka koji onemogućuju ispravno korištenje robe kao bez nedostataka, prodavatelj će, ovisno o kupčevim zahtjevima, osigurati odluka prema točki 8.15. ovih prigovora i uvjeta poslovanja, prigovor na sljedeći način:
a) zamjenom robe za drugu funkcionalnu robu istih ili boljih tehničkih parametara ili
b) u slučaju da prodavatelj nije u mogućnosti zamijeniti robu za drugu, reklamaciju će riješiti povratom kupovne cijene za robu.
8.29.
8.30. Obrada reklamacije odnosi se samo na nedostatke navedene u Obavijesti o reklamaciji i potvrdi reklamacije robe prema točki 8.14. ove uvjete poslovanja i reklamacije.
8.31. Za potrebe reklamacije, pojava jednog otklonjivog nedostatka više od dva puta smatra se otklonjivim nedostatkom koji se ponavlja više puta.
8.32. Za potrebe reklamacije, pojava više od tri različita otklonjiva nedostatka u isto vrijeme smatra se većim brojem različitih otklonjivih nedostataka.
8.33 Pravo kupca na reklamaciju nedostatka na robi ima nakon što je iskoristio svoje pravo i od prodavatelja zatražio otklanjanje nedostatka na robi prema točki 8.1. ovih prigovora i uvjeta poslovanja, te bez obzira na ishod prigovora, svaka ponovna prijava prigovora za isti jedinstveni nedostatak (ne nedostatke iste vrste) bit će odbijena.
8.34. Odredbe čl. 8 ovih uvjeta prigovora i poslovanja ne odnosi se izričito na subjekte koji ne zadovoljavaju definiciju potrošača navedenu u odjeljku § 2 slovo a) Zakona.
9. Osobni podaci i njihova zaštita
9.1. Ugovorne strane su se sporazumjele da je, u svrhu ispravnog opremanja i dostave narudžbe, ukoliko je kupac fizička osoba, dužan prodavatelju priopćiti svoje ime i prezime, adresu stalnog prebivališta s poštanskim brojem, broj telefona i e-mail adresu u narudžbi.
9.2. Ugovorne strane su se sporazumjele da je, radi uredne obrade i dostave narudžbe, ako je kupac pravna osoba, dužan prodavatelju redom priopćiti svoje poslovno ime, adresu sjedišta uključujući poštanski broj, broj socijalnog osiguranja, PDV broj (ako je dodijeljen), broj telefona i adresu e-pošte.
9.3. Kupac koji se registrirao u internetskoj trgovini može u svakom trenutku provjeriti i promijeniti navedene osobne podatke, kao i poništiti svoju registraciju nakon što se prijavi na web stranici elektroničke trgovine u rubrici "Prijava".
9.4. Prodavatelj obavještava kupca da temeljem čl. 6 stav 1 slov b) Uredba (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti fizičkih osoba pri obradi osobnih podataka i slobodnom kretanju takvih podataka, kojom se stavlja izvan snage Direktiva 95/46/ EZ (Opća uredba o zaštiti podataka), (u daljnjem tekstu „Uredba“), prodavatelj će kao operater informacijskog sustava obrađivati osobne podatke kupca u postupku sklapanja kupoprodajnog ugovora bez njegove privole kao osobe budući da će obradu osobnih podataka kupca provoditi prodavatelj u okviru predugovornih odnosa s kupcem te je obrada osobnih podataka kupca nužna za ispunjenje kupoprodajnog ugovora, u kojem kupac nastupa. kao jedna od ugovornih strana.
9.5. Sukladno čl. 6. st. 1 slovo f) Propise može izdati prodavatelj nakon isporuke naručene robe ili usluge kupcu, na temelju legitimnog interesa obrađivati osobne podatke kupca u svrhu izravnog marketinga i slati na e-mail adresu kupca informacije o novim proizvodima, popustima i akcijama na ponuđenu robu, ili usluge.
9.6. Prodavatelj se obvezuje rukovati i raspolagati osobnim podacima kupca u skladu s važećim zakonskim propisima Republike Slovačke.
9.7. Prodavatelj izjavljuje da sukladno čl. 5. stavak 1. slov a) i slovo b) Uredbe, će prikupljati osobne podatke kupca isključivo u svrhu navedenu ovim uvjetima poslovanja i reklamacija.
9.8. Prodavatelj izjavljuje da će za druge svrhe osim onih navedenih u ovim uvjetima poslovanja i reklamacije, osobne podatke kupca uvijek pribavljati zasebno na odgovarajućoj pravnoj osnovi, te će ujedno osigurati da se ti osobni podaci obrađuju i koristiti isključivo na način koji odgovara svrsi za koju su prikupljeni te ih neće kombinirati s osobnim podacima koji su dobiveni u drugu svrhu ili u svrhu ispunjenja kupoprodajnog ugovora.
9.9. Prije slanja narudžbe, od kupca će se tražiti da potvrdi kvačicom prije slanja narudžbe da ga je prodavatelj obavijestio na dostatan, razumljiv i nepogrešiv način:
a) svoje identifikacijske podatke koji su navedeni u čl. 1. ove uvjete poslovanja i reklamacije kojima se dokazuje identitet prodavatelja,
b) kontakt podatke prodavatelja, ili odgovorna osoba prodavatelja,
c) svrhu obrade osobnih podataka, a to je sklapanje kupoprodajnog ugovora između prodavatelja i kupca i pravni temelj obrade osobnih podataka,
d) da je kupac dužan dati tražene osobne podatke u svrhu sklapanja kupoprodajnog ugovora te ispravnu opremu i dostavu narudžbe,
e) ako se obrada temelji na čl. 6 stav 1 slov f) propisi da je legitimni interes prodavatelja izravni marketing,
f) identifikacijske podatke treće strane, a to je tvrtka koja će isporučiti naručenu robu kupcu ili identifikacijski podaci drugih primatelja ili kategorije primatelja osobnih podataka, ako postoje,
g) razdoblje pohrane osobnih podataka, odn kriterije za njegovo određivanje,
9.10. Prodavatelj izjavljuje da će osobne podatke obrađivati u skladu s dobrim moralom i postupati na način koji nije u suprotnosti s Uredbom ili drugim opće obvezujućim pravnim propisima te ih neće zaobilaziti.
9.11. Sukladno Uredbi, prodavatelj kupcu čije podatke obrađuje daje sljedeće podatke:
a) identitet i kontakt podatke prodavatelja i, u relevantnim slučajevima, predstavnika prodavatelja,
b) kontakt podatke bilo koje odgovorne osobe,
c) svrhe obrade za koje su osobni podaci namijenjeni, kao i pravni temelj obrade,
d) ako se obrada temelji na čl. 6. st. 1 slovo f), legitimne interese prodavatelja ili treće strane,
e) raspon primatelja, odnosno kategorije primatelja osobnih podataka, ako postoje,
f) u relevantnom slučaju, informaciju da prodavatelj namjerava prenijeti osobne podatke u treću državu ili međunarodnu organizaciju,
g) razdoblje pohrane osobnih podataka, odn kriterije za njegovo određivanje,
h) podatak o postojanju prava tražiti od prodavatelja pristup svojim osobnim podacima te prava na njihov ispravak ili brisanje ili ograničenje obrade ili prava na prigovor obradi kao i prava na prenosivost podataka,
i) pravo na podnošenje pritužbe nadzornom tijelu,
j) podatke o tome je li davanje osobnih podataka zakonski ili ugovorni uvjet, odnosno uvjet koji je nužan za sklapanje ugovora, je li kupac dužan dati osobne podatke, kao i moguće posljedice nedavanja tih podataka,
k) postojanje automatiziranog odlučivanja, uključujući profiliranje;
Kupac ima pravo od prodavatelja dobiti presliku osobnih podataka koji se obrađuju te također ima pravo dobiti sve gore navedene podatke. Za sve dodatne kopije koje traži kupac, prodavatelj može naplatiti naknadu koja odgovara administrativnim troškovima izrade kopije.
9.12. Ako kupac svoje pravo iz točke 9.11. ostvaruje pisanim ili elektroničkim putem, a iz sadržaja zahtjeva proizlazi da ostvaruje pravo iz točke 9.11., smatra se da je zahtjev podnesen prema ovoj Uredbi.
9.13. Kupac ima pravo usprotiviti se obradi njegovih osobnih podataka od strane prodavatelja za koje pretpostavlja da se obrađuju ili će se obrađivati u svrhe izravnog marketinga, uključujući profiliranje u mjeri u kojoj je to povezano s takvim izravnim marketingom. Ako se kupac usprotivi takvoj obradi, prodavatelj će prestati obrađivati osobne podatke u svrhe izravnog marketinga od datuma kada je takav prigovor dostavljen prodavatelju, a osobni podaci pogođenog kupca više se ne smiju i neće obrađivati u takve svrhe. .
9.14. Ako kupac sumnja da se njegovi osobni podaci neovlašteno obrađuju, može podnijeti pritužbu Uredu za zaštitu osobnih podataka Republike Slovačke. Ako kupac nije potpuno poslovno sposoban, njegova prava može ostvariti zakonski zastupnik.
9.15. Prodavatelj će poduzeti odgovarajuće mjere kako bi kupcu pružio sve informacije navedene u točki 9.11. u sažetom, transparentnom, razumljivom i lako dostupnom obliku, jasno i jednostavno formuliranim. Prodavatelj će podatke dostavljati elektroničkim putem ili u skladu s Uredbom na drugi način dogovoren s kupcem.
9.16. Prodavatelj će kupcu dostaviti informacije o poduzetim mjerama temeljem zahtjeva kupca bez nepotrebnog odgađanja, au svakom slučaju u roku od mjesec dana od dostave zahtjeva.
9.17. Prodavatelj obavještava ovog kupca da se radi izvršenja sklopljenog ugovora, prilikom obrade osobnih podataka kupca, podrazumijeva da će osobni podaci kupca biti ustupljeni i dostupni sljedećim trećim osobama, odn. raspon korisnika:
Slovak Parcel Service s.r.o., sa sjedištem na adresi Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji, ID broj: 1 329 217, upisano u trgovački registar Okružnog suda Bratislava I, Division Sro, uložak br. 3215/B 9.21.
10. Odustajanje od kupoprodajnog ugovora
10.1. Ako prodavatelj ne može ispuniti svoje obveze iz kupoprodajnog ugovora zbog rasprodaje zaliha, nedostupnosti robe ili ako je proizvođač, uvoznik ili dobavljač robe ugovoren kupoprodajnim ugovorom prekinuo proizvodnju ili izvršio tako ozbiljne promjene da onemogućio prodavatelja da ispuni obveze koje proizlaze iz kupoprodajnog ugovora, ili iz razloga više sile ili ako, ni nakon poduzimanja svih napora koji se od njega opravdano mogu zahtijevati, nije u mogućnosti isporučiti robu kupcu u roku od roku određenom ovim uvjetima ili po cijeni navedenoj u narudžbi, prodavatelj je dužan odmah obavijestiti kupca o toj činjenici, a istovremeno je dužan ponuditi kupcu alternativnu izvedbu ili mogućnost kupca da odstupiti od kupoprodajnog ugovora (otkazati narudžbu). U slučaju da kupac odustane od kupoprodajnog ugovora iz razloga navedenih u ovoj točki ovih reklamacija i uvjeta, prodavatelj je dužan vratiti kupcu već uplaćeni predujam za robu dogovorenu u kupoprodajnom ugovoru u roku od 14. dana od obavijesti o odustajanju od ugovora uplatom na račun naveden od strane kupca.
10.2. Kupac ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora bez navođenja razloga u skladu s čl. § 7 i dalje. akt br. 102/2014 Zb. o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu (dalje u tekstu: Zakon o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu) u roku od 14 dana od primitka robe, odn. od dana sklapanja ugovora o pružanju usluga ili ugovora o pružanju elektroničkog sadržaja koji nije isporučen na fizičkom mediju, ako je prodavatelj pravovremeno i uredno ispunio obvezu informiranja prema čl. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu.
10.3. U navedenom roku kupac ima pravo raspakirati i testirati robu na sličan način kao što je uobičajeno pri kupnji u klasičnoj "fizičkoj" trgovini, u mjeri u kojoj je to potrebno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcionalnosti robe.
10.4. Rok za odustanak od ugovora počinje teći od dana kada kupac ili treća osoba koju on odredi, osim prijevoznika, preuzme sve dijelove naručene robe ili ako
a) roba koju je kupac naručio u jednoj narudžbi isporučuje se zasebno, od datuma primitka zadnje isporučene robe,
b) isporuči robu koja se sastoji od više dijelova ili komada, od datuma primitka posljednjeg dijela ili posljednjeg komada,
c) na temelju ugovora, roba se isporučuje više puta tijekom definiranog razdoblja, od datuma prihvaćanja prve isporučene robe.
10.5. Kupac može odustati od kupoprodajnog ugovora čiji je predmet kupnja robe i prije isteka roka za odustanak.
10.6. Kupac mora odustati od ugovora u pisanom obliku na način da ne ostavlja sumnju da je ugovor odustao ili u obliku zapisa na drugom trajnom mediju ili putem obrasca koji čini prilog br. 1 ovih uvjeta poslovanja i reklamacija. Smatra se da je rok za odustanak od ugovora ispoštovan ako je obavijest o odustajanju od ugovora poslana prodavatelju najkasnije do zadnjeg dana roka prema čl. § 7 st. 1. Zakona o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu.
10.7. Odustajanje od kupoprodajnog ugovora prema prijelaznoj točki ovih komercijalnih i reklamacijskih uvjeta mora sadržavati podatke potrebne u obrascu za odustajanje od kupoprodajnog ugovora koji čini Prilog br. 1. ovih uvjeta poslovanja i reklamacije, posebice identifikaciju kupca, broj i datum narudžbe, točnu specifikaciju robe, način na koji prodavatelj treba vratiti već primljenu uplatu, posebice broj računa i / ili poštansku adresu kupca.
10.8. Ako kupac odustane od kupoprodajnog ugovora, svaki dodatni ugovor vezan uz kupoprodajni ugovor od kojeg je kupac odustao također se ispočetka poništava. Od kupca nije moguće potraživati nikakve troškove ili druga plaćanja u vezi s otkazivanjem dopunskog ugovora, osim plaćanja troškova i plaćanja navedenih u točki § 9 par. 3. stavak § 10 st. 3. i 5. Zakona o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu i cijenama usluga, ako je predmet ugovora pružanje usluge i usluga je u cijelosti pružena.
10.9. Kupac je dužan robu poslati natrag na adresu sjedišta operatera ili je predati prodavatelju ili osobi koju je prodavatelj ovlastio za primitak robe bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana odustajanja. iz kupoprodajnog ugovora. Ovo ne vrijedi ako je prodavatelj predložio da robu preuzme osobno ili preko osobe koju on ovlasti. Rok iz prve rečenice ove točke ovih Uvjeta trgovine i reklamacija smatra se ispoštovanim ako je roba predana na prijevoz najkasnije do zadnjeg dana roka.
10.10. Kupac je dužan robu predati prodavatelju kompletnu, s kompletnom dokumentacijom, neoštećenu, po mogućnosti u originalnom pakiranju i nekorištenu.
10.11. Preporučljivo je osigurati robu. Prodavatelj ne prima pošiljke pouzećem. Prodavatelj je dužan bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 14 dana od dana dostave obavijesti o odustajanju od ugovora, vratiti kupcu sva plaćanja primljena od njega na temelju kupoprodajnog ugovora ili u vezi s njim, uključujući troškove prijevoza, dostave i poštarine te druge troškove i naknade. Prodavatelj nije dužan kupcu vratiti uplaćena sredstva prema ovoj točki ovih uvjeta poslovanja i reklamacija prije nego što mu je roba isporučena ili dok kupac ne dokaže da je robu poslao natrag prodavatelju, osim ako prodavatelj predloži da robu preuzme osobno ili preko od njega ovlaštene osobe.
10.12. Troškove povrata robe prodavatelju ili osobi koju prodavatelj ovlasti za preuzimanje robe snosi kupac. Ovo ne vrijedi ako je prodavatelj pristao sam ih preuzeti ili ako nije ispunio obvezu prema § 3 par. 1 slovo i) Zakona o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu.
10.13. Kupac je odgovoran samo za smanjenje vrijednosti robe do kojeg je došlo uslijed takvog postupanja s robom koje je izvan okvira postupanja potrebnog za utvrđivanje svojstava i funkcionalnosti robe. Potrošač nije odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ako prodavatelj nije ispunio obvezu informiranja o pravu potrošača na odustanak od ugovora prema § 3 st. 1 slovo h) Zakon o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu.
10.14. Prodavatelj je dužan kupcu vratiti kupovnu cijenu za robu na isti način na koji je kupac izvršio plaćanje, osim ako s kupcem ne dogovori drugi način povrata bez dodatnih troškova zaračunavanja kupcu u vezi s tim. .
10.15. U slučaju da kupac odustane od ugovora i preda prodavatelju robu koja je rabljena, oštećena ili nekompletna, kupac se obvezuje platiti prodavatelju:
a) vrijednost za koju je smanjena vrijednost robe u skladu sa čl. § 457. o. g. u stvarnom iznosu
b) troškove prodavatelja vezane uz popravak robe i njezino vraćanje u prvobitno stanje, obračunate prema cjeniku za postjamstveni servis robe.
Sukladno ovoj točki Reklamacija i Uvjeta, kupac je dužan prodavatelju isplatiti odštetu najviše u visini razlike između nabavne cijene robe i vrijednosti robe u trenutku odustajanja od ugovora. kupoprodajni ugovor.
10.16. U skladu s odjeljkom § 7 st. 6. Zakona o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu, kupac ne može odustati od ugovora čiji su predmet: prodaja robe izrađene prema posebnim zahtjevima potrošača, robe izrađene po mjeri ili robe namijenjene samo jednom potrošaču. ,
prodaju robe u zaštitnoj ambalaži koja nije prikladna za povrat zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga i čija je zaštitna ambalaža razbijena nakon dostave,
prodaju audiosnimki, videosnimki, audiovizualnih snimki ili računalnih programa koji se prodaju u zaštitnoj ambalaži, ako je potrošač istu ambalažu raspakirao,
pružanje elektroničkog sadržaja osim na fizičkom mediju, ako je njegovo pružanje započelo uz izričitu privolu potrošača, a potrošač je izjavio da je ispravno obaviješten da davanjem te privole gubi pravo na odustanak od ugovora.
10.17. Odredbe čl. 10 ovih uvjeta poslovanja i reklamacija izričito se ne odnose na subjekte koji ne zadovoljavaju definiciju potrošača navedenu u odjeljku § 2 slovo a) Zakona.
11. Završne odredbe
11.1. Ako je kupoprodajni ugovor sklopljen u pisanom obliku, svaka njegova izmjena mora biti u pisanom obliku.
11.2. Ugovorne strane su se dogovorile da će se međusobna komunikacija odvijati u obliku e-mail poruka.
11.3. Relevantne odredbe Građanskog zakonika, Zakon, Zakon br. 22/2004 Coll. o elektroničkoj trgovini i o izmjenama i dopunama Zakona br. 128/2002 Coll. o državnoj kontroli unutarnjeg tržišta u pitanjima zaštite potrošača i o izmjenama i dopunama određenih zakona izmijenjenih Zakonom br. 284/2002 Coll. s izmjenama i dopunama i Zakon br. 102/2014 Zb. o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu.
11.4. Ukoliko potrošač nije zadovoljan načinom na koji je prodavatelj postupio po njegovom prigovoru ili ako smatra da je prodavatelj povrijedio njegova prava, ima mogućnost obratiti se prodavatelju radi pravnog lijeka. Ako prodavatelj negativno odgovori na zahtjev za ispravak ili na njega ne odgovori u roku od 30 dana od datuma slanja, potrošač ima pravo podnijeti prijedlog za pokretanje alternativnog rješenja svog spora prema odredbama §12. Zakona br. 391/2015 Zb. o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova o izmjenama i dopunama pojedinih zakona Nadležni subjekt za alternativno rješavanje potrošačkih sporova s prodavateljem EUJUICERS s.r.o., sa sjedištem na adresi UL. Šalviová 5042/2, 94501 Komárno, je Slovačka trgovačka inspekcija Bajkalská 21/A, P.O. BOX No. 29, 82799 Bratislava 27, www.soi.sk ili druga relevantna ovlaštena pravna osoba registrirana na popisu subjekata za alternativno rješavanje sporova koji vodi Ministarstvo gospodarstva Republike Slovačke (popis je dostupan na http://www.mhsr.sk); potrošač ima pravo izabrati kojem će se od navedenih subjekata alternativnog rješavanja potrošačkih sporova obratiti.
11.5. Potrošač može koristiti platformu za online rješavanje sporova, koja je dostupna na web stranici http://ec.europa.eu/consumers/odr/, kako bi podnio prijedlog za alternativno rješenje svog spora.
11.6 Ovi uvjeti poslovanja i reklamacije stupaju na snagu prema kupcu nakon sklapanja kupoprodajnog ugovora.
11.7. Prije slanja narudžbe, kupac će biti zamoljen da označi kvadratić kako bi potvrdio da je upoznat s ovim uvjetima, da ih je pročitao, razumio njihov sadržaj i da se s njima u cijelosti slaže.
Prilog br. 1
Obrazac za povlačenje ugovora
(ispunite i pošaljite ovaj obrazac samo ako želite odustati od ugovora)
Za: EUJUICERS, s.r.o., sa sjedištem u Ul. Šalviová 5042/2, 945 01 Komárno, IČO: 50 016 571, upisano u trgovački registar Okružnog suda u Nitri, odjel: Sro, br. 39634/N, ured: Šalviová 2, 945 01 Komárno, M:+385217840260, hr@eujuicers.com:
Ovime objavljujem (*) da odustajem (*) od kupoprodajnog ugovora za ovu robu/od ugovora o pružanju ove usluge (*): ............. .
Datum narudžbe/datum prijema (*) ..............
Ime potrošača (*) ...............
Adresa potrošača (*) ..............
Potpis potrošača (*) (samo ako se ovaj obrazac podnosi u papirnatom obliku) ........................
Datum ..................
(*) Prekriži ako nije primjenjivo.
Prilog br. 2
Uputa o ostvarivanju prava kupca na odustanak od kupoprodajnog ugovora
1. Pravo na odustanak od kupoprodajnog ugovora
Imate pravo odustati od ovog kupoprodajnog ugovora bez navođenja razloga u roku od 14 dana. Rok za odustanak od ugovora istječe 14 dana od dana kada ste vi ili treća osoba koju odredite, osim prijevoznika, preuzeli robu. Prilikom ostvarivanja prava na odustajanje od kupoprodajnog ugovora, obavijestite nas o svojoj odluci o odustajanju od ovog kupoprodajnog ugovora jasnom izjavom (na primjer, pismom poslanim poštom, faksom ili e-poštom) na adresu EUJUICERS, s.r.o., s sjedište u Ul. Šalviová 5042/2, 945 01 Komárno, IČO: 50 016 571, upisano u trgovački registar Okružnog suda u Nitri, odjel: Sro, br. 39634/N, ured: Šalviová 2, 945 01 Komárno, 385217840260, hr@eujuicers.com. U tu svrhu možete koristiti model obrasca za odustanak od kupoprodajnog ugovora koji se nalazi u prilogu br. 1. uvjeta poslovanja i reklamacije. Ako ste zainteresirani, možete ispuniti i poslati uzorak obrasca za odustajanje od kupoprodajnog ugovora ili bilo koju drugu jasnu izjavu o odustajanju od kupoprodajnog ugovora elektroničkim putem putem naše web stranice [umetnuti adresu web stranice]. Ako koristite ovu opciju, odmah ćemo potvrditi odustajanje od kupoprodajnog ugovora putem e-maila ili na drugom trajnom nosaču. Rok za odustajanje od kupoprodajnog ugovora se čuva ako obavijest o ostvarivanju prava na odustanak od kupoprodajnog ugovora pošaljete prije isteka roka za odustajanje od kupoprodajnog ugovora.
2. Posljedice odustajanja od ugovora
U slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora, vratit ćemo vam sva plaćanja koja ste izvršili u vezi sa sklapanjem kupoprodajnog ugovora, posebice kupoprodajnu cijenu, uključujući troškove dostave robe do Vas. Ovo se ne odnosi na dodatne troškove ako ste odabrali drugačiju vrstu dostave od najjeftinijeg uobičajenog načina dostave koji nudimo, niti na troškove dodatnih usluga, ako su bile predmet ugovora i ako su bile u cijelosti osigurane. Plaćanja će vam biti vraćena bez nepotrebnog odgađanja, au svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada primimo vašu obavijest o povlačenju iz ovog kupoprodajnog ugovora. Njihovo plaćanje će se izvršiti na isti način na koji ste vi koristili za svoje plaćanje, osim ako ste izričito pristali na drugačiji način plaćanja, bez naplate dodatnih naknada. Plaćanje kupljene robe bit će Vam izvršeno tek nakon dostave vraćene robe na našu adresu ili uz predočenje dokumenta kojim se dokazuje povrat robe, ovisno što se dogodi prije. Robu nam pošaljite natrag ili je donesite na adresu sjedišta tvrtke bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana korištenja prava na odustanak od ugovora. Rok se smatra očuvanim ako robu pošaljete natrag prije isteka roka od 14 dana. Vi snosite izravne troškove povrata robe. Imajte na umu da ste u slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora odgovorni za svako smanjenje vrijednosti robe kao rezultat rukovanja njome između trenutka isporuke i trenutka povrata na način drugačiji od onog koji je potreban za odrediti prirodu, svojstva i funkcionalnost robe.
OPĆI UVJETI POSLOVANJA
Slovačka
Uvjeti poslovanja
Privatnost
Apel
Politika povrata
Postavke kolačića
Idemo na posao
Pretplatite se na novosti
pretplatiti se
Želite li uvijek prvi znati o najnovijim akcijama i proizvodima na web stranici EUJUICERS? Prijavite se za naš newsletter još danas!
Ostati u kontaktu
Facebook
Youtube
Google Plus
telefon:+38121828604
© 2009-2022 Eujuicers s.r.o.
zaštićen servisom reCAPTCHA
Zaštita privatnosti
Odredbe i uvjeti